Jobbat klart för idag

Sådär, nu har jag jobbat i några timmar och redigerat flera hundra bilder. Snacka om att jag är trött i ögonen av att sitta framför datorn under en lång tid. Jag lägger ut ett litet smakprov på en av bilderna på det söta brudparet! Tyvärr kunde vi inte fota utomhus eftersom blommorna skulle dö för det var svinkallt ute, så vi fick göra det bästa av situationen och fotografera porträttbilderna i en pingishall, haha. Men se vad en stor blixt kan åstadkomma!



Gud vad roligt det var att fota bröllopet, verkligen något jag vill göra igen!

I veckan ska jag skicka in bilderna eftersom jag har kvar bilder från festen att fixa till! Sedan kommer fler bilder upp här på bloggen.

Kommentarer
emelie

hej, allt bra idag? =)

2011-03-07 08:14:39
URL: http://mmeeli.blogg.se/

:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0