Romme!

Idag har jag vart och åkt slalom i Romme hela dagen med Jullan och hennes familj, härligt de. Jag ramlade inte en enda gång i backarna, men så ska jag lyckas ramla längst fram i kön till ankarliften.. Det var lite pinsamt men väldigt roligt och man måste ju bjuda på sig själv ibland, eller hur? Jag ramlade faktiskt av att jag garvade så mycket på grund av att en annan kille framför mig ramlade jättefult när han skulle hoppa på liften, hehe. Aja, hoppas på en riktig träningsvärk imorgon i benen!
Igår var jag faktiskt duktig också då jag var ute och gick någon mil med hunden och träna latinoaerobic på kvällen. Nu ska träningen verkligen komma igång och jag ska få en sjukt snygg kropp till sommaren, jag lovar!

Kommentarer

:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0