TAIWAN DAY FIVE

Tunnelbanan

Detta använder man i Taiwan som biljett!

Var tvungen att fota ett par tjejer i skoluniform som jag såg på stationen, haha.

På elektronikmässan.



Lättklädda tjejer som presenterade olika produkter, smart där!

Man äter så otroligt mycket i Taiwan...

Så otroligt gott när man doppar det i...

Vinäger och ingefära!!

Deserten såg likadan ut som den första rätten, men smakade otroligt annorlunda!

Kocken!


Drömmer mig bort och tror att jag har råd med en LV...

Upp i 101 som är världens näst högsta byggnad!

Utsikten!

Så vackert!



Starbucks som vanligt :love:

Hittade lite smått och gott på nattmarknaden sista kvällen i Taiwan.


Kunde inte lägga upp det här inlägget igår så jag gör det nu istället! Igår var som sagt sista kvällen i Taiwan och nu är jag i Hongkong. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här stället än eftersom jag bara varit i förorten än så länge, men imorgon ska vi upptäcka mer!



Kommentarer

:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0